söndag 2 oktober 2011

Flödar

Uppe långt före tuppen idag igen :)
Dimma men inte värsta värsta sorten!!
Plånboken med idag :)
Inga ungar som lekte med sittdynor på läktaren !
Lisa kom 2 a på 70.00 %
Svinkul !!

Nu till något helt annat,

Idag har min mamma varit död i 10 år....
Pappa och syrran med familj har gjort höst fint på graven, hade sååå gärna velat varit med.... Det är nackdelen med att bo i olika städer...

Så fort jag åker till Sundsvall, semester eller hundutställning så stannar jag alltid i Njurunda och köper blommor, sedan åker jag till graven med en gång, öven om jag har Peter, Hanna eller någon annan med mig upp.
Nu vet jag att jag behöver ingen grav att gå till för att sörja men jag känner ett lugn när jag varit där....
Vi har mammas handstil på gravstenen, kännsd åxå i hjärtat, liksom lite mer ont men samtidigt, skönt...

I veckan flyttar Sophie hem till sig igen efter 6 månader hemma, känns inte alls bra...
Vill ha hela min familj nära mig jämt
Shit vad känslorna flödar idag......

Inga kommentarer: