onsdag 12 oktober 2011

Igår

Igår var en sån där tung dag igen .
Min älskade mamma skulle fyllt 65..
Högtidsdagarna är värst , går liksom inte att förklara hur ont det gör ...
Tänk att få vara med och fira hennes 65 års dag, jag kommer i håg hennes 40 årsdag , mamma och pappa hade hyrt "norra berget" och där var det fest jan jag lova , jisses amalia!!
Det var uppträdanden och spex hela natten lång !!

Min mamma älskade alla högtider, speciellt julen , hon planerade månader i förväg , viss mat och bakverk frös in, klappar planerades.
Men sedan mamma gick bort så riktigt avskyr jag julen ..
Kan helst av allt vara utan den..
Hade Nicklas inte haft högsäsong på sitt jobb hade vi aldrig varit hemma utan stuckigt i väg någonstans lååångt bort....
Fast det är klart då hade vi ju missat stallet , för det är hur mysigt som helst att åka dit på julafton med flickorna !

Inga kommentarer: