tisdag 25 oktober 2011

Helt galet

I morgon var det meningen att jag skulle upp till Stockholm för en intervju för en utbildning som mitt företag har.
3 platser i hela Sverige är det vi skulle bli pumpade för .....

Men idag ringde regions chefen och sa att det inte blev någon intervju.....
Hann tänka tusen tankar , visste att det skulle bli sjukt svårt att komma vidare men att få komma med på intervjun var bra bara det.

Efter en kort pausande från andra sidan luren så sa hon
- Du blev uttagen direkt, utan intervju !!!!
Helt galet !!!!
Såååå jäkla glad jag blev !!!
3 platser och jag fick en plats utan att kvala !!!!
Jag är sjukt hedrad, vet vad det betyder....
Att de höga hönsen i Stockholm tror på mig så mycket...
Känns helt galet ....

Nu tänker jag på de stackarna som ska bli pumpade i morgon...
De vet inte att de är bara 2 platser kvar * ler*

2 kommentarer:

Pia sa...

Grattis ,det verkar som att du är riktigt duktig på ditt jobb och det här är väl bevis nog :-) Kul att man får tillbaka lite när man ger så mycket som du gör :-) Lycka till

Pia

leamington sa...

Tack Pia !