lördag 1 oktober 2011

04.30

Igår kväll såg vi på en rysare, fyyy så äcklig den var ...
Så äcklig att Lisa inte ville sova nere själv he he
Så hon och jag sov med dogsen på varsin soffa!

Klockan ringde 04.30
Upp och ut på en kort promenad med dogsen i värsta värsta dimman.
Ner till falkenberg var det fortfarande värsta värsta dimman, körde i ca 60 km/timmen....
Väl framme så hade jag glömt plånboken hemma ...
Nu för tiden så anmäler man via nätet och varje ryttare har ett eget tävlingskonto (TDB) så tävlingensarrangören drar pengar därifrån till sig.
Men tänk om jag har behövt tanka ....
Nu fick vi vara utan kaffe men macka hade jag med mig.

Ritten då ??
Jo den gick skitbra !!
Hade inte 5 jäkla ungar lekt med sittdynor ( viftade ...)
Så hade hon fått högre poäng på 3 saker då han blev skit rädd men hon kom ändå 7 à
Så vi är skit nöjda !!!!
Tävling i morgon igen
Väckar klockan ringer 04.45 denna gång .....
Sen jobb på måndag ........

Inga kommentarer: