söndag 16 oktober 2011

Äääälskar Söndagar

Nu har vi bara små grejor att fixa med i Sophies lägenhet
Känns toppen ( så jag kan få mina lediga dagar tillbaka :) )
Det blir sååå fint :)
lite tomt känns det ...
Fast hon bara bott hemma i 6 månader...

I fredags fick jag öppna plånboken :)
Köpte lite kläder till Nicklas, han blev nöjd med allt !!
Sen åkte jag och köpte lite små grejor till Sophies lägenhet ( kunde inte låta bli :) )
Sen åkte jag och köpte en ny bil till mig .

Helt själv:)
Åkte runt och tittade på olika märken , provkörde lite men jisses vad tråkigt det var ....
Men efter fått offerter från de olika bilhandlarna föll valet på en Renault Clio , färgen är något konstigt namn men åt det mörk grå hållet med tonade rutor :)
Fanns bara en enda kvar i hela Sverige, i västerås, så den ska fraktas hit sedan nybil kollas av verkstaden så om ca 2 veckor får jag den.
Ska jag vara helt ärlig var de det tråkigaste köpet jag gjort ..,
Skulle hellre lagt pengarna på en till häst ...

Men jag hoppas att jag ska bli lika kär i iden som i min gamla Volvo :)

Inga kommentarer: