fredag 17 september 2010

Vilken vecka!!

Vilken vecka!!
Jobbet superroligt!
Min fina fina "Alleballebus" SUCH Vouges Riddick At Leamington
hjärta UA 5 år och 8 månader!
Tittat på hästar på min lediga dag.
Superviktigt möte som gick superbra!!

MEN jag har haft migrän i 2 hela dagar....
Startade vid lunch tid på onsdagen....
Och idag efter lunch var den helt plötsligt borta!!
Jäklar vad jobbigt det är......
Var hos veterinären med migrän...
Tittade på hästen med migrän...
Viktiga mötet med migrän......
Mådde såååå illa....I 2 dagar.....
Somnade i soffan på onsdags kvällen och vaknade halv 5...
Ont ont ont..
Tog mig till sängen och sov till halv 10, det har väl aldrig hänt...
När jag tog mig upp ur sängen så trodde jag nog att dogsen skulle ha gjort någon olycka inne..
Men inte då dom satt lugnt och väntade på mig som om dom visste att jag inte mådde bra..
Sååå söööta!!!

Jag kan inte ta migrän medicin då jag mår sämre av den ,visst huvudvärken spränger inte lika mycket och det hemska hemska trycket över vänster ögat mildras lite men jag mår ännu mer illa av den så jag kör alvedon var 3 timme...
Ibland tar man sig inte upp ur sängen men ibland kan jag i alla fall fungera någorlunda...
Finns dom som har det värre....

Efter ett 11 timmars pass på jobbet idag så kommer man hem, dogsen hade precis ätit jag tog ut dom på en lååång härlig promenad i skymmning, luften hög och fuktig, massor av rådjur och harar ute, oj vad jag älskar våra promenader, tycker att dom efter jobbet faktiskt är ännu mysigre än mina älskade morgon promender, varvar ned sååå skönt med dogsen vid havet!!
Nicklas hade middagen klar, favvor rosé vinet kallt och gott!!
Sophie kom hem och åt, så vi var alla samlade i kväll sååå mysigt!

Nu ska jag och dogsen lägga oss i soffan och Nicklas sitter som vanligt och kollar in valdebatten...
Själv har jag tröttnat på dom alla för länge sedan....
Men självklart ska jag rösta på Söndag!!

Inga kommentarer: