onsdag 8 september 2010

Logiskt

Lampan på min skivare lyser rött och jag får upp ett felmeddelande
- Waste tank full.

Ok..
Jag öppnar baksidan och tittar men hittar inget som kan "tömmas"
Jag ber Nicklas titta på den men utan som helst förhoppningar
om att han fixar det.
(han har nämnligen tummen mitt i handen men det ska vi inte prata högt om)
Det går några dagar men inget händer...
Inget ovanligt i detta huset...

Till slut så säger jag att jag bara måste få igång skrivren då jag har papper som jag måste få utskrivna och ta med mig till jobbet.
Jag hoppar in i duschen och när jag kommer ut så kommer han med en lite behållare i handen och sätter tillbaka den igen
- Så nu är det klart...

Jag letade som en galning efter ngt som såg att gå att tömmas...
Då säger jag
- Men Nicke jisses du har ju inte tummen mitt i handen!!

Han svarar
- När det är logiska grejor då grejar jag det..
Logisskt??

Du menar som när tvättmaskinen strejkar och ett felmeddelande
kommer upp att det är stopp i slangen och du inte vet vilken slang??

Inga kommentarer: