söndag 19 september 2010

43 men säger 27!!!

Idag fyller jag år ...
43...men jag säger 27!!!

Lisa och jag for tidigt i morse till Skövde för att titta på en häst men återigen inget Lisa ville ha...
Kräsen??
Japp men det ska vara roligt att rida, man känner nog det med en gång...

Lunchen intogs på Mc Donalds i Skara
huuuu vad äckligt...
Jag åt faktiskt en burgare kan nog säga att det var ca 1 år sedan sist.....

Min migrän vill inte ge med sig helt...
Mår små illa hela tiden och med ett tryck över ögat....

Idag tänker jag mest på min fina vän Sofia som vakar över sin döende mormor....
Pratade med Sofia tidigare idag och hennes mormors andning har blivit oregelbunden och pulsen har gått ned...
Nu är det inte långt kvar för henne och mina minnen över min älskade Mammas bortgång gör sig starkt påmind..
Det är sååå svårt att stå på sidan och bara "vänta" in döden....
Man är sååå ledsen, arg, förtvivlad men man vill åxå att det ska gå snabbt så dom inte lider....
Känslorna är sååå blandade...
Urjobbigt..
Men hon gör rätt att vaka..
Min största fasa var att jag inte skulle "hinna" upp till min Mamma..
Nu gjorde jag det och vi satt och höll hennes hand in i det sista...

Så idag har jag faktiskt en annan känlsa i kroppen än den jag brukar ha när jag fyller år (alltså ingen... speciell...)
Idag känner jag ödmjukhet över att fylla år
Varför känner man inte alltid så???

Inga kommentarer: