söndag 5 september 2010

Nicklas kom på en sak

Har ju som sagt var liiiite för mycket ont i hela min kropp...
Ljumskar, höfter, händer och armar är värst

Nicklas tittade på mig och sa
- Men Erica det kanske är din reumatism som spökar...
Herregud det har jag inte haft en tanke på...

Den har hållt sig schack eller ganska i schack i hela 20 år och 7 månader med några få skov och lite ont här och var några veckor om året.....

När man har så här ont så mår jag bäst när jag rör på sig så mycket som möjligt.
Mornaran är naturligtvis värst eller om jag sitter en stund
Så gå ut med dogsen och jobba är det absolut bästa!
Vilken känns sååå skönt för det är just de 2 grejer jag gillar mest!!
Nu ska jag ladda med fisk och broccoli hela veckan så jag kan fightas mot smärtan och jag vet att jag kommer att vinna!!!

Boccoli och fisk det är grejer det!

1 kommentar:

Camilla sa...

Fick ett tips om extra d-vitamin. Ska hjälpa på fibromyalgi, kanske även på reumatism.