torsdag 23 september 2010

Dagen D eller kvällen K

Ikväll var det alltså dax för oss att säga farväl till vår fina Lotus.
Lisa och jag lämnade in honom på Åby kliniken.
Han är van att vara där (tyvärr) och när vi ledde in honom till en box så knatade han på som vanligt, fick en påse hö med massor av äpplen i och var supernöjd.

Personalen på Åby är HELT fantastiska...
Några har vi kommit mer nära än andra.
Vi fick superstöd ikväll vilken känns toppen och jag vet vem som ska avliva honom och det är en helt sagoligt mysig tjej. Det gör det lite lättare men just nu känns allt förjävligt...

Sophie ville inte följa med utan hon for till Lotus i morse innan jobbet och hade en mysig stund med honom.
Nicklas ville heller inte följa med...
Och jag hade naturligtvis åxå helst hoppat över det men har man skaffat djur så.......

Hoppas att Lotus kan omvända min Mamma där uppe i himeln för hon var sååå hästrädd men är det någon som klarar det så är det Lotus, världens underbaraste häst!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Usch, inte klokt, sitter här och får tårar i ögonen när jag läser om det. Baksidan med att ha älskade djur är att det gör så ont att ta farväl!
Många kramar till er!

Anette Ståhl sa...

Det finns inga ord...
Styrkekramar från fam. Ståhl

leamington sa...

Ja det är helt overkligt....