lördag 4 september 2010

Sto

Efter en helvetsdag på jobbet som dessutom var ett 10 timmars pass så är jag nu ledig i 3 hela långa sköna dagar!!!!!!!!
Jiiiipiiiieeee!!!

Nytt schema, mot jobb, 3 helger av 4 ....men med en ledighet på 4 dagar i rad i månaden mot
Jobb varannan helg och de helger jag är ledig är jag alltid ledig måndag åxå alltså varannan vecka är jag ledig i 3 dagar i rad!

Nu kan man ju börja ställa ut lite dogs igen!!

Första lediga dagen tillbringade jag och Lisa i Skövde, Lisa prov red ett 5 årigt sto,
lite halvtrevlig men inget som vi fick känslan av att:
- Den vill vi ha!!!!!!!!!!!

Hela familjen var samlad till middagen idag, mysigt!!
Men båda flickorna ska iväg på var sitt håll, så kvar blir bara Nicklas och jag...

Kanske kan bli ganska mysigt om jag inte tuppar av i soffan.....

Inga kommentarer: