tisdag 17 augusti 2010

Öron

Skulle kamma igenom alla dogs idag men det blev bara 2 st gjorda....
Cade´s öron är enorma....
Och då menar jag ENORMA.....
Sååå låååånga....
Och massor, massor med päls......

Ser lite onaturligt ut....
Så idag tog jag och kammade och kammade........
Tänkte fota håret när det låg i badrummet men jag tror faktsiskt inte att ngn hade trott mig så jag sket i det....
Men nu ser han normal ut!!

Harry har åxå en "massa" öron men inte lika mycket så han gick fortare.
Alex tar jag i morgon....
Hans öron klippte jag av i våras för jag stod inte ut (ställer ju inte honom längre så det gör inget)
så hans är inte så långa med oj vad päls det är....

Uj vad jag gnäller, det finns folk som skulle göra vad som helst för att få mer päls på sin hunds örnon......

1 kommentar:

Mona sa...

Hej hoppas allt är bra med er, jag förstår vad du menar. Flisa hade GIGANTISKA öron, tog ca 1 tim att kamma igenom. Är så glad att Doris har lite mer "normala" öron tack och lov. Håller tummarna att det blir lite mer sommar så du akn använda dina klänningar.
Kramar från Mona och Doris