torsdag 12 augusti 2010

Mys dag trots huvudvärk

Vaknade med en så´n skallebank....
Fyyy trodde det var migrän men den gav med sig även om den inte släppt helt än.....

Ikväll kom Nicklas hem från Danmark, han är Göteborgs statslagstränare flickor -96 och dom har haft ett läger. Lagade god middag med efterrätt för att få vara "ifred" ikväll hehehhe nä skämt åtsida, jag hade massor att göra på datorn som jag inte hunnit med när han var borta, var bara tvungen att fixa de sakerna i kväll.

På förmiddagen åkte jag hem till Ingela och tittade på hennes valpar, (Alex är pappa).
Åh jisses vad gulliga dom var!

Ingela bjöd på laxtårta...mmmmums!!!!!!
Här kommer lite bilder från vår mysiga dag!


När jag kom så hade Ingela "samlat" ihop dom i en hage


Matdax


Jag har faktiskt bra sett valpar äta fortare en enda gång innan, jisses vilken fart!


Sen blev det lek med de större hundarna!


Vi hittar massa gömställen

Anfall



Vill INTE vara med på bild he he he


Men vi lyckades att lura henne!!


Denna tiken var superlik Alex när han var valp
fast lite mer feminin he he







Puss &


kram






Ingelas hundar har det verkligen toppen bra!
Sicken härlig tomt för valpar att utforska!!



Tack Ingela för att jag fick komma och hälsa på,
blir du lite lonley så kan jag flytta ut till dig he he he

Inga kommentarer: