torsdag 26 augusti 2010

Baktankar

Jobbar som sagt mycket denna veckan och när mannen i huset droppade nyheten med att han är borta i helgen så sa jag nog en aning surt
- självklart!! Men bara du hinner hjälpa till med städningen innan du åker.

Så igår när jag kom hem från jobbet så hade dogsen ätit, varit ute på promenad, huset var städat! Riktigt fint faktiskt!! Det där kunde jag lätt vänja mig vid he he he

Eftersom jag varit ledig idag så tänkte jag passa på att slänga ihop ngt gott och kanske ta ett glas rosé och titta varandra djupt in i ögonen......Skämtar bara he he
men det gick inte för att en kund till honom hade ngt event på en av stadens finaste krogar och då lockade det mer....

Då gick det upp ett ljus för mig!
Borta torsdag kväll, åka fredag hemma söndag....
Han hade baktankar.....

Vi är visst inte så olika i alla fall......

Inga kommentarer: