söndag 15 augusti 2010

Älskade djur

Lååång dag idag, åkte hemifrån strax före 11 och kom hem strax efter 21.....
Jobb och sen stallet.....

Nicklas var på galej igår och kom hem sent eller tidigt hur man nu vill ha det, jag brukar inte vakna av att han kommer hem men inatt gjorde jag det, kanske för att jag la mig tidigt så jag hade liksom sovit ut när han kom hem....

Nicklas väckte mig dessutom 2 gånger innan jag klev upp...
Han la sin hand på min arm och sa något kort för att sen vända sig om om somna om....
2 gånger........ hände detta...
Jag gav upp och gick en suuuperlång runda med dogsen istället.

När jag kom hem från jobbet stod Lisa i dörren och frågade om jag ville följa med henne till stallet.....
- svarade nej för jag måste ut med dogsen på promenad.
-Lisa svarade att det hade hon redan gjort och dessutom hade hon gått ganska långt....
Så jag pussade på dogsen och åkte till Lotus.

Han var på sitt absolut bästa humör!!
Sååå söt han är!
Vi gick en långpromenad och efter en stund kom jag på att jag inte ätit sen frukost....
Oj....Illa.....
Så vi gick på mat jakt heheheh
Lisa och jag skrattade massor och hade Lotus kunnat skratta så hade han
skrattat mest för gud vad han showade sig!!!
Men mataffären var stängd.....

Ringde Nicklas och kollade mat statusen hemma men den var väldigt illa så det blev att jag fick stanna och handla lite grejor till pasta sallad....
(SAAB jklklkdf ursäkta språket startar inte........så han kom inte till mataffären....)
Men Nicklas gick en prommis med dogsen istället.

I morgon ska SAABén in på verkstad sen ska vi köpa ytterligare än ny bil.....
Tror att jag vill ha en liten käck bil...
Men vilken....???

Nåväl när jag körde upp bilen på vår uppfart kommer vår katt Bella alltid springandes men hon stannar ALLTID några meter ifårn bilen men nu de sista dagarna så kommer hon ända fram och när jag öppnar bildörren så hoppar hon in i bilen, upp i mitt knä...
Herregud, katt skrället är 15 år......
Vad är det för hyss????
Men hon är sååå söt när hon hoppar in, det är precis som hon säger,
- Kör mig en tur, var som helst bara jag får komma ut på lite äventyr heheheheh

Gud vad jag älskar alla våra djur!!!

3 kommentarer:

susanne sa...

Åhh.. en saab är ingen bil det vet du väl;) jag skulle vilja ha en volvo C30.. men en tvådörrars kanske inte är det ultimata.. men gud så fräck..

Tjingeling..

Susanne "volvofreak"

leamington sa...

Hej Susanne!

Just nu är jag sååå trött på bilar...
Men vi är suupernöjda med den nya volvon!!!

Nu är det SAABens tur att bytas ut och jag vill ha en liten bil...
Hmmm Renault Clio??

Jag ska skicka gubben denna veckan, jag fick ju titta ut den förra så nu får han anstränga sig lite he he

Det värsta han vet är att titta på bilar hi hihihi

kram
erica

Anonym sa...

Klart du skall köpa en SMART