tisdag 17 augusti 2010

Fler sommardagar!

Idag blev jag ledig, en jobbar kompis ville byta så jag jobbar fredag i stället.

Lisa börjar på gymnasiet i morgon.....
Igår kväll kunde hon inte somna, när hon sedan väl somnat ja då vaknade hon 1 ggr i timmen....
Sötnosen, hon är suuuperpirrig!
Ingen av hennes vänner har valt den skolan så det är klart att då är det xtra pirrigt he he
Lite modigt tycker jag att gå sin egen väg!

Så idag när jag blev ledig vill Lisa åka och shoppa med mig (fattar ni väl varför *ler*)
Vi åkte till min absoluta favvo butik och Lisa hittade
massor med kläder, så nu är hon suuuuper nöjd!!
Jag hittade 2 klänningar (som om jag behöver fler...i knowe....)
av mitt favvomärke big time!!
Dom var på rea så det var bara att slå till!!

Nu önksar jag att det blir några fler varma sommar dagar.

Räknade att jag köpt 9 klänningar i sommar....
Galet jag vet men jag bara ÄLSKAR klänningar, sandaler och stövlar..
Det är vad jag lägger mina pengar på......


Kommer det inga fler sommar dagar så vill jag resa någonstans i höst!
Gärna en 2 veckors resa så jag hinner andvända alla klänningar he he he

Inga kommentarer: