söndag 14 april 2013

Vill men har inte tid ...

Jag måste säga nej till Nicklas vilja om att bygga om köket ...
Jag vill jättegärna men har inte tid med ett sånt stort projekt just nu ...
För bygger vi om köket så drar det med sig en massa annan renovering och den har jag inte klart i huvudet än ... Köket vet jag precis hur jag vill ha det :)

Ge mig lite tid bara så kommer det :)
Men jobbet tar all min energi nu och Lisa tar studenten !
Balklänning klar , nu är det bara studentklänningen, skor till de båda eventen, maten ska planeras.. När Sophie tog studenten körde vi på catering, det gör vi i år med men Lisa vill ha 4 av mina rätter till det :) inbjudningar ska vi göra och den listan är låååång ... Måste nog bantas lite hm hm

Pappa fyller 70 år och det ska vi fira med hela familjen i Spanien !!
Hela 11 dagar !!!!!!

I helgen har jag varit ledig såååå skönt !!!
Fick sms om hur helgen varit på jobbet och jäklar vad bra det gått !
Duktiga medarbetare :))

Inga kommentarer: