torsdag 4 april 2013

Ledsen

Alex är inte på topp nu ....

För några veckor sedan fick jag ta bort min älskade Cade ...
Fy fan vad jobbigt det var ...
Så jobbigt att jag inte orkar skriva om det ....
De första dagarna var Alex lite vilsen men inte alls så farligt.
sedan var han som vanligt
När vi var i Spanien så var Alex hos en granne som har en lite sur ;) men söt blandrastik !
Hon har aldrig gillat andra hundar men Alex bryr sig inte :)
Men han äääälskar hennes matte ;)
Hon är nybliven pensionär och har haft hundar i heeela sitt liv.

Idag när Nicklas satt och jobbade hörde han ngt konstigt ljud
Han gick upp och Alex satt i soffan och ylade ..
Snutten ....
Mitt hjärta blöder .....
Varför gick han inte ner och la sig hos Nicklas ...

Usch
Hoppas att det var en engångs grej ....
Annars vet jag inte vad jag gör ....

5 kommentarer:

Vouges sa...

Åh, lille plutten!! ;(

leamington sa...

Ja fyyyyyy
Mitt hjärta blöder ...

Helena sa...

Fyyy så ledsamt! :-(
Styrkekramar / Helena

leamington sa...

Tack Helena
Kram

Mona sa...

Hej Erica åh vad jag lider med er finns inget värre än när man måste ta bort sina älsklingar! Hoppas Alex mår bättre snart. Doris mår bra och lever med sina sjukdomar, cromesyndrom och ep, men vi har medicin och special mat och hoppas få ett långt liv med vår älskling. Hon är den härligaste hund jag haft någon gång, visar vad hon vill och glad och pigg. Vi skickar styrke kramar till er!