fredag 22 april 2011

Solkusten

Nicklas och jag har varit några dagar på spanska solkusten för en liten mini semester.
Vi firade vår 24 års dag!
Oj vad vackert det är där...
Vi är heeeelt sålda

Ätit supergod mat på mysiga restauranger och bara njutit!!









En liten bit av strandpromenaden


Staden ärså oootroligt fin, ren och snygg!


Vi är helt sålda........




Härliga sand stränder blandat med klippor, me like !!!





Hotellet var helt ok!


Taxin hämtade oss 04 00 på torsdag morgonen när vi skulle hem..


Vi sov 3 timmar men vi är unga he he he






När vi sedan kom hem så stoppade jag in dogsen i bilen så åkte vi alla till Codax,


vi tillbringade mer eller mindre hela dagen där.. hm hm




Hem duschade och sedan i väg på 50 års fest!!


Idag har jag varit ledig med nu jobbar jag 6 dagar i rad!!!



Min fina Magnolia blommar för fullt!!!


När jag åkte var det bara en enda blomma som slagit ut, jisses vad fort det går!!


Nu hoppas jag att det fina vädret fortsätter, ääääääälskar våren!!


Inga kommentarer: