tisdag 5 april 2011

Sicken tid det tar

Jobbat mycket idag.. Det har kommit nya varor som jag vill ha "upp och om stylat " inför helgen. Jag hann inte klart men det är ju en dag i morgon med he he he Efter dogsens "efter jobbet" promenad så har jag suttit med schemat.. Semestrarna är redan klara men nu återstår pusslet... Att få ihop hela sommaren... Rean startar ju efter midsommar och då behöver vi vara lite mer personal... En på jobbet är golfproffs så han vill ha 2 månader ledigt och självklart försöker vi ordna så alla är nöjda och glada!! Men sicken tid det tar... Hinner absolut inte färdigt detta heller idag..... Men jag sitter hellre hemma i soffan med dogsen och gör schemat än att sitta på kontoret utan mina fina dogs,,, Själv har jag tagit en sen semster i år av olika anledningar som jag återkommer lite senare om.

Inga kommentarer: