torsdag 28 april 2011

Dra på trissor vilket tempo det är nu !!
Skit kul !!
Det är ju snart studenten och det är sååå roligt när alla ungdommar kommer in och ska köpa studentkostym/klänning !!

Vi ska få nytt datasystem på jobbet och nu ska jag snart på utbildning till Stockholm, hoppas bara att jag hinner ta några xtra dagar och shoppa loss lite!!
Sen blir det hem och utbilda de andra.
Sommar schemat ska göras och jag går på chefens ordinarie schema, emma på mitt ordinarie schema osv osv osv..... pussel pussel, räknar med att det kommer att ta en hel arbetsdag...
När jag nu hinner klämma in det...

Men mitt i allt så hinner jag faktiskt njuta av livet, tack vare min fina familj, dogsen och rutavdraget för gud sicken lättnad det är ..
Vi har haft städhjälp för en massa år sedan men jag hade heeelt glömt bort hur skööönt det är att komma hem till ett helt nystädat hus !!

Vädret har ju varit helt galet bra och havs promenaderna är helt underbara!
Dogsen springer lösa och jag samlar massor av energi!!
Älskar våra promenader


Morgon och kvälls havs promenaderna är heliga!!







Denna bild tog jag i kväll, helt vindstilla, såååå fint!!

Men jag vet inte om ni ser det på bilden men bakom udden cirkulerade brandkårens räddingsbåt och dykare var i vattnet jag hoppas verkligen att de inte hänt något otäckt....




Tisdag morgon!!









Vitsippor överallt!!



Min fina Magnolia är snart överblommad ... snyft...



Lisa tävlade i Söndags i Laholm och gick och vann en MSV B4 !!!
WIIIIIIEEEEE helt sjukt!!!!

Dom är sååååååå duktiga!!

I måndags efter mitt jobb så red Lisa till sjön och jag gick med i det fina vädret!!



Sjön i bakgrunden



Sen fick han en dusch och beta lite gräs!!

Ser ni vovven, Bobos hund Jullan, hon var med på alla resor när vi letade häst i höstas, första resan var hon 9 veckor !!

Nu är hon stora damen (8 månader)

och ligger och övervakar Codax he he he

Inga kommentarer: