fredag 15 april 2011

Så har en vecka till gått!!

Köpte en ny hundsäng idag, den är som en stooor skön kudde, yttermaterialet ska vara toppen allt rinner av, försäljaren sprutade ketchup på den och det var bara att skölja av, den drar inte åt sig lukt osv osv men svindyr tyvärr.... håller den inte vad han lovar så kommer jag att reklamera den var så säker. Dogsen gillade den skarpt!!!
Ledig dag började med en härlig morgon promenad vid havet! Dogsen sprang lösa och tyckte livet lekte!!

Några husvagnar har redan ställts upp på campingen, snart är det full av campinggäster och dogsen måste gå kopplade om man inte är uppe i ottan ...morrr ser det nästen som "min " strand... Löjligt va..
På eftermiddagen var det dax för nästa lång promenad, nu med Codax.

Lisa red "upp" till sjön och jag lovar det är verkligen "upp" ....Jäklar var den vägn suger i benen..

Codax skrittar på rätt bra..Jag är ju van med mina powerwalkar med dogsen men han slår mig...

Det blev en till långis..nu i mörker, Lisa skulle hem till en kompis och jag vill inte att hon går själv i detta mörker samt att jag hade vräkt i mig vääärldens godaste fiskmiddag och behövde röra lite på mig he he. 45 min power walk igen....

I söndags efter jobbet så sken solen och vi hade ingen lust att åka hem he he så mina fina kollegor och jag tog en långfika på stan, myyyyyys


I måndags hade vi möte och eftersom jag har en kreativ chef så tog vi det på en mysig uteservering med infravärme och filtar!! Återigen myyyys!!


Kari hör av sig med jämna mellanrum med rapporter om hur fina Harry har det.

Han sköter sig alldeles utmärkt!

Sover och äter, leker hela dagarna med sina hundkompisar, stannar då och då till för att tigga åt sig en puss av Kari, kvällarna tillbringar han i soffan, precis som här.

Jag blir alldeles varm när Kari berättar om hur han leker med hennes hundar, hur han sover, han har varit på en 3 timmars picknick i skogen med döttrarna, han sprang lös hela tiden och kom på minsta inkallning. Snacka om att han har det toppen!! Känner faktiskt ingen sorg utan är alldeles varm i själen...

Kari och hennes familj är såå kär i honom, vilket gör mig såååå glad, han är verkligen en helt otroligt mysig hund, var alla som Harry kunde man ha 72 st he he he.

Inga kommentarer: