torsdag 3 juni 2010

Hemma!!

Så då var man hemma!!
Borta bra men hemma bäst!!!

Jisses vad dogsen blev glada av att se mig..
Har nog aldrig blivit så överöst med pussar!!
Ja jag började att stortjuta när jag såg dom...
Oj va jag älskar mia hundar!!!
Vi tog en långpromenad på en gång och dom hoppade och skuttade efter mina ben en lååång stund innan dom gick normalt.. Sååå söööta!!

Resan har varit toppen skön, vi har verkligen vilat!!
På Menorca är det BARA Pensionärer och några barnfamiljer så lugna gatan var det verkligen!!
Men det var just vad vi alla 3 behövde så nu har vi laddat alla våra batterier!!!

Vi hade All inclusive men maten på hotellet var inte sååå bra...
Massor av mat men allt dröp av fett....
Och jag gillar ju fett men rätt sorts fett..... hm hm
Vägde mig då jag kom hem och vägen visade - 2,8 kilo ......
Andra kanske hade blivit överlyckliga över lite vikt nedgång men eftersom jag inte har några former hm hm är skapt som en jag vet inte vad, (lång lång lång och ganska platt *ler*)
Så är det inte smickrande att bli smalare....
Usch så tråkigt nu blir det till att äta avacado och nötter morgon middag kväll....


Sveriges vackraste kvinna enligt mig är Leila (ni vet Lelia bakar)
Ser på alla hennes program och jag tittar nog mer på henne än på bakeriet he he he
Sååå vacker hon är...
Hon ser så frisk och sund ut med massor av snygga former!
( nu kan man ju skojja till det som Peter G skulle ha gjort, former, bakformer bakformar men jag lämnar sån´t till honom idag he he he )

Ja ja nu ska vi snart till stallet och pussa på nästa saknade djur, nämligen Lotus!!
Imorgon väntas jobb!!

1 kommentar:

Pia sa...

Jaa jag håller med dig fullständigt att hon är vacker , jag tittar också på hennes program och tycker just att hon ser så sund och frisk ut .Tråkigt att maten inte var något vidare , det är ju det som är så mysigt att få åka iväg och bara äta så mycket man orkar utan att laga den själv .Ha en trevlig sommar

Pia