lördag 19 juni 2010

Hopplöst

Jag har beslutat mig för att inte åka till Jönköping i morgon, rygen säger ifrån...
Jobbade heldag idag och det var min första arbetsdag sedan i måndags, det gick bra men inte mer...

Jag har missat att anmäla till 3 utställningar och när jag för en gång skull anmäler och får ledigt jag då kan jag inte åka....

Värst är att köra bil...
Köra mina 15 minuter till jobbet är en pina...
Nu ska jag köra i nästan 2 timmar....
Funkar inte......

Jag som läääängtat så att träffa alla Lenor *ler* mysa med Per och Peter och träffa alla andra goa hund människor....

Är suuuuper deppig..........
Inte ens svarta fotbolls killar i tajta tröjor kunde göra mig på bättre humör.............

2 kommentarer:

Mona sa...

Hej vad tråkigt att du är så gålig i din rygg! Doris och jag skickar dig en hälsn och hoppas du snart blir bättre.
Många krya på dig Kramar från
Doris och Mona

leamington sa...

Tack Mona!

Pussa söta Doris från mig!!

kram
Erica