tisdag 8 juni 2010

Det var tider det!!

Ledig idag!
Sååå skönt!!
Städat mest hela dagen men ändå, jag har varit ledig!!!
Imorgon börjar jag 12, lyx!!

Igår började jag åxå jobba 12 (händer typ en gång i månaden och nu 2 dagar denna vecka).
Det var så skönt efter att ha jobbat hela helgen!

Efter jobbet gick vi till Joe Farellies och tog ett glas rosé, parmaskinka, lite sparris och Bresola, och sedan bio, Sex And The City!! Lyxkväll!
Filmen var superbra men då är jag å andra sidan ett rikigt fan av den serien!
Gå och se den!
Samantha var helt underbart rolig i denna film!!!

Min fina vän Linda S numer kallad Linda Chips och jag hade våra Tisdagar, vi missade ett avsnitt, dom kvällarna var heliga, först var vi ute och gick eller sprang....sedan hem och så åt vi varsin påse chips och varsin skål av min avacadodip.
Så höll vi på i ett par år.
Men det började faktiskt några år innan med Melroce Place heheheeh
Det var tider det!!

Inga kommentarer: