tisdag 22 juni 2010

Jobb ,jobb..........

Just nu är det mycket jobb..och ganska tungrott på då vi har rea, tänk om ngn kom och köpte upp ALLA rea produkterna....
Vilken nice dröm he he hehe
Ryggen är mycket bättre men bilkörning är inte skoj grrrrrr.
Tur att man inte har så långt till jobbet.....

Idag blev min Alex (SUCH Vouges Riddick At Leamington) pappa till 6 valpar, 2 ruby tikar, 2 black & tan tikar 1 black & tan hande och en blenheim tik.
Detta är Alex andra kull, den förra tiken bodde lite för långt bort för ett besök men denna gången är det väldans nära! Super kul!
Även Morgan ( Vouges Voodoo Magic ) fick valpar förra veckan och även den tiken bor i Göteborg!! Så där kommer jag nog åxå att " hänga " en del i sommar!! he he he.

Jag fick en klänning av Nicklas i går som jag tittat på lääänge och som dessutom förföljt mig via tidningar med mera. Den ska jag ha på mig på Midsommar festen ÄVEN om det haglar och det blir driv is... HE he he.
Undrar om det är någon slags kompensation för alla kvällar han tittar på Fotbolls VM....
Och mer lär det bli för snart börjar väl slutspelen.
Då heter det alltid:
- Men älskling, nu är det ju åttondelsfinal och super spännande
Några dagar senare när ALLA åttondels finaler är spelade heter det:
- Men älskling, nu är det ju kvarts finaler och superspänande...
Osv osv.......

Inga kommentarer: