fredag 21 maj 2010

Oj oj oj vad lyckliga vi är!!!

Idag har vi varit inne med Lotus på återbesök efter operationen och IRAP behandlingen.
Domen skulle falla idag...
Frisk eller inte....
Alltså leva eller dö.....
När vi badade honom igår så sa Lisa
- Tänk om det är sista gången vi badar honom....
Fyyy

Ibilen på väg till stallet var det ingen som sa ett ljud..
Enda kommentaren från Lisa var
- Kan vi stanna och köpa morötter??

Väl inne på Åby så trodde jag att jag skulle gå upp i limmningen av nervositet....
Först böjprov sedan longering sedan böjprov igen och det såg såååååå bra ut!!!!!
Efter första böjprovet vågade jag inte titta på om han var halt så jag blundade men jag hörde att han var helt ren i steget! Då kom tårarna!!
Glädje tårar!!!!!!!!!!
Gud vad jag är blödig...
Men Lisas tårar rann åxå...
7 år har vi haft denna underbara ponny och nu hoppas jag att der blir många år till!!!!

Nu vet vi ej hur länge detta håller du hans behandling är så ny, så studierna är inte klara än

Men vi får leva i nuet och bara njuta!!!

Inga kommentarer: