söndag 2 maj 2010

Mys pys Lördag

Vaknade 0900, har nog inte sovit så länge på åratal!!

Sophie kom förbi och vi tjejer åkte och tog en fika sedan bar det av till stallet.
Lotus skulle få trava i dag, första gången på 4 månader och vi var alla super nervösa på att han skulle visa hälta men han såg fin ut och Lisa tyckte han var supermjuk, trots den långa vilan!
Lisa har svävat på moln hela eftermiddagen!!

Hem, grillade och sedan har vi 4 tittat på 3 filer i rad ! *ler*
Och ätit massor av godis!!

Vi har haft en så´n superkväll!
Först ut vara Wallanders nya, Arvet
Sedan blev det, Allt för min syster
och sist The Ugly truth

Filmen allt för min syster var ingen "glad" film men en film som ger eftertanke.
Vi alla grät och Nicklas gick iväg utan att se de sista 10 minutrarna..

Känner mig sååå lugn och lycklig!
Jag vet att dessa dagar med hela familjen samlad sker inte så ofta..
Sophie sover kvar så det blir en mysig familje frukost i morgon !
Jag är såååå lycklig just nu!

Inga kommentarer: