söndag 2 maj 2010

Det är inte lätt...

EN BLONDINS ÅRSDAGBOK..

Januari: Lämnade tillbaka en scarf för den satt för hårt!

Februari: Blev sparkad från apoteksjobbet för att jag inte kunde trycka
etiketter. Flaskan fick ju inte plats i etikettmaskinen!

Mars: Blev riktigt glad. Lyckades lägga ett pussel på 6 månader fast det
stod 2-4 år på kartongen!

April: Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst under ett
strömavbrott.

Maj: Försökte mej på att åka vattenskidor men kunde inte hitta en enda sjö
med en backe.

Juni: Förlorade en bröstsimtävling. Fick reda på senare att de andra
fuskade. De använde armarna!

Juli: Blev utelåst från min bil i en regnstorm, bilen blev dyngsur för
taket var nedfällt!

Augusti: Kunde inte ringa 112.. Döh...Det fanns ju ingen tolfte knapp på
telefonen!

September: Försökte komma underfund med varför det var så många W på M&M
godisarna....

Oktober: Jag hatar M&M .. De är så svåra att skala!

November: Bakade kaka. Receptet sa att jag skulle separera 12 ägg, jag fick
låna ihop 12 skålar.

December: Gick på disco där man skulle vara över 18. Det tog ett tag att
samla ihop 17 pers som kunde följa med..
Pust, vilket år!!!!

1 kommentar:

Ingela sa...

Hahaha den va bra Erica hihi=)
kram