söndag 16 maj 2010

Mat !

Denna vecka har jag inte haft någon sammanhängande ledighet och det känns....
Jag är såå trött, höll på att somna i soffan nu med dogsen..

Middag hos vänner i Fredag, supertrevligt med mycket mycket god mat!

Lördag jobb hela dagen och sedan direkt till Fond med familjen Ståhl från Helsingborg (dom har köpt Millie och Bree från mig). Det är "Ståhlarna" favorit restaurang men vi hade aldrig varit där tidigare men oj vilken mat...och vilka goda drinkar!! Dom är lika passionerade matälskare som Nicklas och jag!!!
Deras 2 döttrar var åxå med och dom äääälskar Fond hihi hi vilka gourmander!! 9 och 12 år!! he he he. Var så roligt att höra Johanna 9 år beställa sin mat!
- Pankofriterade havskräftor vill jag ha till förätt hi hi hihihi
Många vet säkert inte ens vad Panko är!

Vi åt och åt och drack i timmar!!
Såå mysigt!
Tänk att man kan hitta så fina vänner genom att sälja en hund..som sen blev 2.
Nu är det tur att dom inte bor här i Göteborg för då hade vi nog umgåtts hela tiden och ätit mat!!

Nu är det snart ny vecka och det känns sådär med tanke på att jag är sååå jäkla trött med det är bara att bita ihop, snart åker ju flickorna och jag till Menorca, bara 11 dagar kvar!!

Inga kommentarer: