måndag 13 januari 2014

Varför ?

Har sovit ganska dåligt det senaste halvåret 
Ibland har jag svårt att somna 
Ibland somnar jag men vaknar runt 4 och kan inte somna om
Det blir bara ett par timmars sömn per natt .....
Tröttsamt .....

I julklapp fick jag bland annat det största täcket jag någonsin sett :) av nickas i hopp om att sova bättre :)
Och yes !!!!
MEN Lisa lånade det täcket efter någon natt och sen har det inte liksom kommit tillbaka i min ägo :)

Men idag har Nicklas köpt ett nytt till mig 
Åhhhh vad jag vill gå och lägga mig ;)

Ska tillägga att jag sover som en prinsessa i Spanien ...
Är som en klubbad säl :)
Får till och med ställa väckarklockan :))
Är det luften tro ? :))

I morse ställde jag mig 
på löpbandet igen :)
Haft ett uppehåll på 3 veckor men nu jäklar ska 4 kilo bort :))
Målet är till påsk :)


Inga kommentarer: