lördag 11 januari 2014

Hemma ....

Oj oj oj vad 1 vecka går fort 
Och i morgon kommer minusgraderna 
Ja ja de ska ju alltid bli en vinter hur sent det än blir :)
Men nu har jag boostat lite energi :)

När jag kom hem så var elektrikern här och fixade det sista enligt Nicklas för han har shoppat lite medans jag var borta 
En ny tv till vardagsrummet ( som om vi behövde en ny ...) så nu är den gamla i sovrummet och den var ju inte liten .... Så nu kommer det nog att kännas som om man ligger inuti tvn he he

Ny köksfläkt ( den gamla brakade i höstas ) och jag har inte hunnit titta på en ny men Nicklas valde en toppen fin :)
Nya lampor i tvättstugan men bäst av allt att det är totalt sladdlöst här hemma :)
Det fulaste jag vet är sladdar som ligger och dräller .....
Hmmm han kan om han vill :))



Inga kommentarer: