fredag 31 januari 2014

Jag föll för frestelsen ....

Årets julklapp 2013 blev ju juicecentrigugen.
( de måste ha fel efter vår ökning på jobbet :))

På Frölunda torg finns naked juicebar som gör amazing juicer och smoothies och jag är där ett par gånger i veckan :)
Eftersom jag vill gå ner ett par kilo så är det de perfekt som kvällsmat :))
Men jag vill ju även att familjen ska få i sig lite nyttigheter så idag skaffade jag mig en juicecentrigug :)
Nu måste man även ha en mixer om man vill göra annat än juicer.
Ikväll gjorde jag blodapelsin juice och en smoothie på banan, apelsin , mango och yougurt asssåååå shiiiit vad
 gott det blev :))
Fick även med en receptbok med över 200 recept :)) 
Alla utan alkohol men tänk vilka goda drinkar man kan göra he he he
Måste nog köpa en till som får följa med till Spanien :))
Återkommer om ett par veckor och meddelar om den används flitigt eller står i skåpet :)



Inga kommentarer: