onsdag 8 augusti 2012

Stoltare än stoltast :)

I går åkte jag till mitt paradis :))
Sophie och en kompis har varit här i 9 dagar.
Dom har haft det såååå bra!!
Träffat en familj i området som dom umgicks en del med. Mamman åkte hem dagen innan tjejerna kom hit.
Pappan var nog ute efter att hitta en tjej till sin 20 åriga son :)
Sonen fick dock knappt en syl i vädret under en hel vecka då pappan pratade i ett :)))

Nu var det ingen kille i Sophie eller Viktorias smak men skiiit kul har dom haft :)

Var jag än vänder mig så berömmer alla mina barn :)
Lovorden haglar alltid!

Igår när vi satt på en restaurang ( Sophie fyller år idag men eftersom dom åkte hem i morse tänkte jag bjuda på brak middag :))) ) men det slutade med att jag blev bjuden av tjejerna ...
Herregud sååååå sööööta !!!!

Tjejerna berättade om sina äventyr under veckan och (vet ej hur vi halkade in på barn men hur som haver)
Så säger Sophie :
- När jag får barn lämnar jag dom till dig så får du fostra dom !
Vilket betyg !!

Nu fyller Sophie 23 år idag !!!

Grattis på födelsedagen världens finaste tjej !
Jag är stoltare än stoltast över att få vara din mamma !!!

Inga kommentarer: