onsdag 1 augusti 2012

Inte sant

Åhhhh herregud nu har jag jobbat klart för i sommar :))
Nu väntar 32 dagar semester varav 27 ska " firas " i Spanien :))

Men först ska jag till Lisa i Skåne för lite äventyr :))
Sophie åkte till Spanien i måndags, första gången hon ser vårt hus helt färdigt :))
Vi får hennes sista kväll ihop :)

Nicklas kommer ner senare ...
Ganska mycket senare ..
Han har fotboll , jobb och en mässa som kommer emellan.
Sophie med bihang :) tar hand om huset, känns skönt.

När jag skulle gå från jobbet idag darrade jag nästan ..
Jobbat som en blå ...
La in mig på 30 timmars veckor i sommar men det sket sig rejält ...
Har jobbat lååångt över heltid ..
Vågar knappt säga hur mycket mer ...
Men en skön lön väntar :)))

När jag kom hem idag så tog jag dogsen på en lååång promenad som vanligt , Nicklas hade fixat middag :))
Plockmat :))
Som jag älskar!!!
Kyckling , seranoskinka , meloner vindruvor massor av goda ostar,
Rose vin med mera
Åhhhh vad mysigt :))

Semester !!
Det är inte sant :))
Sååååå nice :)))

Inga kommentarer: