lördag 11 augusti 2012

Lööööv

Med risk gör att bli tjatig :))
Meee lööööööv mitt hus :))

Sophie och hennes kompis åkte ju hem dagen efter att jag kom ner och jag skulle vara ensam här tills på söndag ( i morgon kväll )när Lisa kommer ner.
Trodde det skulle bli lite ensamt
(fast jag äääälskar att vara själv )
men jag har haft fullt upp ;))

Fixat massor med huset
Nu har vi en ringklocka vid vår grind :)
Vattenslang inköpt och uppmonterad
Jätte fina hyllor ( istället för sängbord som ihop med garderober är de fulaste i möbelväg jag vet ) och eftersom jag har har inbyggda garderober så kan jag inte " sunka ner " sovrummet med sängbord :))
Dom är visserligen inte uppmonterade men det måste nog Nicklas hjälpa mig med när han kommer :))
Det är ju stenväggar ....
Och mycket mer har jag hunnit :)))
2 samtal att ringa på måndag om lite mer fix som jag inte kan göra själv ....

Takterass möblerna kommer på måndag, nu hållet jag tummarna att de är hela ....

Varit ute och ätit med grannar och våra äldsta vänner som köpt lägenhet här i Torrevieja :)))
Suuuuper mysigt :)))

Nu kommer Lisa i morgon
Hoppas att hon hinner i tid till flyget och att hon inte glömmer passet eller biljetten
Hon är virrigast av alla ...

Inga kommentarer: