måndag 13 augusti 2012

Det finns inga problem
bara lösningar :))

Ujujuj
Idag kl 13 ringde telefonen, spanskt nummer = möblerna :)))
Men som sagt han pratade inte ett ord engelska ...
Men jag förstår lite spanska och av det han sa förstod jag att han inte stod i de gathörn huvudkontoret och jag hade bestämt .,..
Jag haffade 2 ryska byggarbetare som bygger om lite på ett hus nära poolen och frågade om dom pratade
spanska ?
Si
Toppen
Då fick dom ta reda på var han stod med lastbilen
Vojne vojne :))
Vid tappen
Ok tog bilen dit
Ingen lastbil
Finns ingen annan tapp nära mig
Shiiiit
In på tappen
Han som jobbade pratade inte ett ord engelska
Nämen blev jag förvånad ??
Nope
Gjorde mig iallafall förstådd med engelska lite spanska och en väldigt massa gester :))
Ringde upp chauffören igen,
han på tappen pratade med honom och då visade det sig att han står vid tappen på andra sidan stan
Nämen blev jag förvånad igen ??
Nope

Han på tappen förklarade vägen till denna tappen och 10 min senare kommer lastbilen med mina 2 pallar !!!
Wiiieeee
Han körde efter min bil , lysande !!!

Väl här så ville han jättegärna ha pallarna :))
Inte mig emot så Lisa och jag lastade av möblerna och lite hemliga lådor jag hade packat med he he

Upp med möblerna på takterassen
Wiiiieee
Men
De var för stora att få ut genom utgången till takterassen (även att de kom i 6 delar ...)
Vojne vojne :))

Våra ryska grannar kom precis hem och de hade ett rep
Så Lisa och hans hustru stod nere och band fast snöret i möbeln sen hissade hennes man och jag upp den :)))
Ha ha ha vilken syn :))
Skrattade så jag nästan kissade ner mig :)))

Men nu står de här ihopmonterade av Lisa och mig
Såååå snyggt det blev !!
Lisa och jag sitter här just nu
Jag sippar på en drink :))

Nu har vi en tv bänk ( ja inte den vanliga sorten men den jag ville ha här nere )
Möbler på takterassen
Mixer
Elvisp
En grym väderststion ( måste ju hålla koll på solen )
Drink shaker
Överkast
Med mera med mera

Åhhhh
Detta blir såååå jäkla bra

Inga kommentarer: