söndag 5 februari 2012

När man inte lyssnar och XY

Var hos Peter och pär en sväng i fredags
Schampo behövdes införskaffas
Och min P& P dos var tom ....

Som vanligt babblade vi på ( eller jag hm hm)
Har liiiiite svårt att hålla igen :))
Nåväl Peter är van men värre var det nog för deras gulliga valpköpare som var där .......

Vi pratade hundar :))) och känslor :)))
Jag erkände att det måste vara något allvarligt fel på mig ( ja jag erkände ...)
För att inte lämna ut mig helt :) så berättar jag inte allt ( vill ju inte tråka ut er ...
Peter sken upp , nu vet jag du har XY
Men eftersom jag är en sån pratkvarn så frågade jag inte vad han menade ( jag var väl redan på nästa mening ..)
Men nu har jag tänkt klart ( det jag pratade om för 1-2 dagar sedan bearbetar jag liksom lite senare )
( jag vet .. ett till allvarligt fel ..)
Hmm måste nog ringa och fråga vad han menade ..
Vågar jag det ..???
Vill jag veta hans tolkning ??
För oftast har han rätt ........

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman... manliga kromosomer :-) Kan de va så enkelt? Och hur menar han då? Det kan du nog blogga om också.

Hometown boy

leamington sa...

Hej hometown boy :)

Det hoppas jag inte :))
Hur hade jag sett ut i neglig'en då ?? :))))

Anonym sa...

Jag vet inte om det vore skrämmande eller lockande hahahaha