fredag 10 februari 2012

Hålla sams

Idag har vi haft några hantverkare
här för kostnadsförslag på lite idéer jag har .
Tvättstuga och kök vill jag göra om.
Nicklas hann tyvärr hem innan dom var klara ....
Skit åxå ...
Nu var det Nicklas som ringt dom så jag går inte
bakom hans rygg :)))
Men ...
Jag ville prata med dom ostört om mina idéer ...
Och där är jag och Nicklas INTE överrens ..
Vi har tänkt göra om dessa 2 utrymmen i ett par år men inte pratat samma språk ...
Så gissa om jag blev förvånad när Nicklas höll med om allt !!!
Till och med fyllde i mina ord .....

Nu väntar vi med spänning på offerten ...
har råd att göra båda projekten i år ???
eller om vi bara kan göra det
ena och då måste det bli tvätt stugan ...
Hur gärna jag hellre väljer köket
Tvätt stugan är ett MÅSTE då mattan börjar lossna i ett hörn ..
Skulle tvättmaskinen läcka så är det kört ...

Inga kommentarer: