onsdag 1 februari 2012

Melt down

Hade en melt down dag i söndags ....
Lika frustrerad jag kände mig då lika glad var jag dagen efter :)
Upp och ner :)
Livet är härligt ;)

Igår var jag och chefen tvungen att stänga på jobbet för att säkerställa vissa saker på datorn , för under natten skulle nya dator systemet för hela våran kedja kicka in .
Data support tog mitt telefon nummer för om något skulle gå fel var jag tvungen att åka in i ottan ..
Men ingen support ringde så 0800 var jag jag på jobbet för att fixa det som skulle fixas innan öppning.
Allt gick toppen !!!

Vid 13 tiden var det dax för nästa steg att kicka igång , även det gick toppen !!
Sen några timmar för att instruera alla om det viktigaste, för nu är jag ledig i 2 dagar !!!!

Fixa naglar och hår ska hinnas med :)
Bada hundarna åxå ....
Dom har fått underredestvätt alldeles för många gånger nu ..
Behöver nytt schampo men hinner inte köpa, tur det finns internet :)))

Denna vecka är det nya maträtter varje dag ( matkasse )
Toppen toppen !!!

När jag är ledig ägnar jag ca 5 timmar i stallet med Lisa , få lite stall luft bär toppen men nu när det är sååå kallt så ser jag inte fram emot det .....
Vill vara hemma och baka !!!

Inga kommentarer: