söndag 6 november 2011

Söndag igen !

Herregud , det känns som det är söndag hela veckan :)

Denna vecka har varit helt galen ..!!
Jobbade 33 timmar på 3 dagar ..
Var av ena dagen byggde jag om hela sisters ..
Skitkul men vad jobbigt ...
Nu har vi en expo ansvarig men hon var tvungen att vara ledig efter att ha bygg om Brother under 2 dagar.
Vi har 5 !! stora kampanjer samtidigt ...
Dålig planering av huvud kontoret ...
Som vi får slita....
Men jag kan lova att det blir ändring till nästa år :)

Torsdag och fredag var jag och Lisa i Helsingborg på hästtävling !!
Det var SM för seniorer men dom hade en junior klass på fredagen.
Upp tidigt på torsdagen , lämna dogsen hos fina Angelica , åka till stallet packa det sista och sen åkte vi till Skåne .
Lisa red ett pass när vi kom ner .
Lisas tränare skulle rida SM så vi hann med en trevlig middag på hotellet, min fisk smakade absolut ingenting ..,,
Men kaffe drinken var desstå godare :)

Sen upp kl 05 00 !!!!
Banan var öppen en timme så man kunde visa hästarna tävlingsbanan , den var lite kuslig , pumpor på varje bokstav , domarna sitter " i hål i sargen " och det är Codax inte van med kan jag säga :)

Lisa tävlade sen halv 7 på kvällen, det gick bra !!
Men Codax blev lite rädd i sista galopp ökningen och bytte galopp 2 gånger, hade han hållt sig på mattan där så hade dom blivit placerade !!
Vi var hemma halv 1 ....
Sen upp och jobba lördag och söndag ..
Jisses vad det rullar på nu ..,!!!
Skit kul men ..
Måste erkänna att nu är jag lite trött ...

Vet ni vad det kostar att tävla 1 klass ??
350 pix för 8 minuters bedömning ..
Övernattning för Codax 1500 !!!!! För 1 !!i natt .....
+ vårt hotel rum ..
Fyyy vad dyrt det är ....
Nåja vi hade ju i alla fall 3 domare så man får 3 bedömningar på hund utställningar har man ju bara 1 domare, till samma pris :)

På tisdag får jag min nya bil !!
Ska bli lite skoj !!
Eller inte ..
Jag provkörde den aldrig ..,
Orkade inte ..
Det var det sista stället jag var på men hur illa kan det bli ??
Den ska ju bara ta mig från punkt a till punkt b.....
Tänk om jag blir besviken ...

Inga kommentarer: