fredag 18 november 2011

Inte vanligt

Idag har jag haft en riktigt skiiit dag ...
Ledig men såååånt röv humör jag har haft ..
Min högra höft värker så jag nästan går upp i atomer ....

Jag ska inte vara ledig...
När jag gör allt annan än att gå så gör det så
hiskiligt ont ....
Men när jag har som ondast då blir jag som envisast..,
Badat hundar som är det värsta jag kan göra för höften ...
Suttit i bilen massor ... Åxå illa ....
Nu ligger jag i soffan .. Inte heller det bästa ..
Sprungit upp och ner i tvättstugan ..
Och eftersom jag inte kan lyfta höger benet högre än
5 cm så är trappor jäkligt illa ....

Det hör inte till vanligheterna att jag är på pisshumör....

Men i morgon lördag jobbar jag och det är bara att hoppas att
det blir massor med folk så höften får röra sig :)

Inga kommentarer: