lördag 19 november 2011

Men vad fan är det med män .....!!!!!!!

Låg i soffan
Mööölat i mig massor av choklad
Choklad papper vid soffbordet
avslöjar mig ....
Klädd i gamla jogging byxor
en gamal skruttig tshirt
Håret i en slarvig tofs
för att denna fukten ute gör mitt hår sååå
krulligt ...
Gnuggat mascaran så jag är svart under ögonen
Vad händer då ???

Jo Nicklas kommer hem efter sin match
( en kändis cup)
Med 1 svensk fotbolls stjärna som numer
är sport kommentator
+ 1 en av Nicklas bäst vänner som
är sport journalist ...
+ 1 holländsk fotbolls stjärna ...

Där ligger jag i soffan ...,
Fan vad är det med killar ....!!!
Kunde han inte ringt och varnat mig .....
Sport journalisten känner jag mycket väl
men ändå .....

Hade det varit jag så hade jag ringt hem
Sagt till Nicke att "snygga till sig "

3 kommentarer:

Susanne Lundgren sa...

Men Erica.. allt klär en vacker skönhet som du.. Du får ta fram ditt underbara humör.. kram och ha en trevlig kväll..

PS! Trodde du alltid var klädd för fest..

leamington sa...

Ja du Susanne
Det var en jäkla tur att dom inte kom igår :)

Kram

Anonym sa...

Hih...rolig läsning,
men jag tror att Nicklas
tänkte att du inte får bli "för"
snygg ;)

Kram på dig Erica !