lördag 25 juni 2011

Tallrikar

Lediga 2 dagar lider mot sitt slut...
Imorse sov vi till 9 oj oj oj vad nice!!

På midsommarafton var jag tvungen att bege mig till torget och scorett, hade spanat in ett par skor och jag hade tur de var på rea he he he
Jag som inte skulle köpa med skor utan spara mina pengar till spanien
Ja ja nu har jag ett par skitsnygga skit höga sandaler!!!

Skulle snart behöva en klädkammare som Carrie i SATC......

Idag har jag bara slappat, tagit hand om Codax då Lisa är bortrest
Nicklas har jobbat hela dagen så där kul........

Sufrar runt på nätet efter lite tallrikar, har hittat massor men har lite svårt att bestämma mig...
Nicklas tycker att jag är galen som vill ha detta dyra märke då jag (notera att han sa jag)
har ett helt stort skåp med 6 olika fulla serviser....
Men jag bara älskar tallrikar och uppläggnings fat.....

Inga kommentarer: