fredag 10 juni 2011

Sååå söt

Cade är väääldigt lik sin mamma Angel i sättet, både på gott och ont..
Angel gick heeela promenaderna 2 steg bakom mig eller så gick hon jämte mig och tittade upp på mig heeeela tiden.
Alla grannar tyckte det var så sött när hon gick där lös och titta upp på mig, dom undrade om hon aldrig fick nackspärr.. Som jag saknar henne...

Cade har ett annat "tics", han ska ett par gånger varje promenad gosa med mig...
Han springer före mig, ställer sig mitt framför mig och viftar hysteriskt på svansen, jag bockar mig ner och han kastar sig upp i min famn och gosar, det räcker med ett par sekunder men alla som ser oss tycker det ser såååå gulligt ut.
Men eftersom vi powerwalkar så får jag hela tiden se framåt så jag inte snubblar över honom.

Jisses vad jag älskar mina dogs!

Inga kommentarer: