fredag 28 januari 2011

Inte bra inte bra alls

Vårt hm hm sorry, Nicklas lager ligger inte långt hemifrån och där finns åxå andra företags lager bland annat världens största godis levernatör.

Ofta kommer Nicklas hem med godis av alla de slag, sist en mega stor påsk toblerone (påsk paketerad) en ny mjölkchoklad som kommer ut om 2 veckor som jag tycker att ni ska prova, Marabou mango, vinegummi, sura vinegummin, hubba bubba med mera med mera.

Jag är inte så förtjust i godis men jag vet inte vad det tagit åt mig nu...
Det mesta smakar gott.....
Så nu har han stränga order om att INTE ta emot mer godis för om några veckor ska ju jag komma i min bikini .....
Just nu ser det inte bra ut...Inte bra alls.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha men lilla gumman du är så go som du är ...

Grabbarna i Sundsvall

leamington sa...

Ni är väl för goa killar !!!
Kram