måndag 5 april 2010

Njuta, njuta och njuta

I går kväll var Per & Peter här!
Mina favvokillar!!
Så himla mysigt att bara umgås, det blir inte lika ofta numer då jag jobbar jämt....

Peter kom med en "mapp" som han gör till sig varje år och jag får alltid ett ex, han är såååå himla gullig!!! Nu vill jag inte tala om vad "mappen" är men den gör att jag får lite mera kolla på vissa saker!!!
Tack Peter för du delar med dig!!!!

I morgon är det jobb igen.
Denna ledighet är den första sedan jag började nya jobbet för 7 månader sedan som jag VERKLIGEN kunnat koppla av, varje sekund.
Så himla skönt!
Har bara njutit, t om städning och badning av dogsen har varit njutbart!

I kväll kommer Sophie på middag igen och vi ska grilla, fisk och kött, äta en god potatis gratäng en smarrig sallad och ett glas rosé och Hollywoodfruar!! *ler*
Tänkte njuta de sista timmarna med!!!

Inga kommentarer: