söndag 11 april 2010

Mer än så

Jag har jobbat hela helgen och då tycker jag att det ska vara lite gjort här hemma...
Men icke...
- Men Erica du städade ju i Fredags sååå bra....
Så trött jag blir....

Försökte förklara det här med att "hålla " efter men det verkar
inte ha gått in under dessa 23 år....

- I påskas gjorde jag ju fint ute i trädgården får jag till svar.
-Visst men tänk om jag inte städat inne sedan i påskas hur skulle det se ut då???

Fick inget svar på detta men om han kommer med ett glas rosé så kommer jag inte att smälta...
Krävs mer än så.............

2 kommentarer:

Susanne Lundgren sa...

Usch ja va gubbar kan vara hopplösa.. Fast det är ju gott betyg att du städar så bra.. Hos mig bor det 3 lika hopplösa grabbar.. urk.. så jag vet vad du pratar om..

Kanske skulle man strejka.. fast det skulle dom ändå inte märka.. kliver över bara..

Kramar i massor

Susanne en mycket förstående mamma/städerska/tvätterska etc. etc..

leamington sa...

Hej Susanne!

Han är bra på mycket men ibland blir det lite mycket...eller lite städning...

kram