fredag 23 april 2010

Känslor

I går blev en dag fylld av känslor...
Man känner sig ju levande i alla fall....

Tog med Anna (jobbar kompis) till stallet för lite lant luft sedan stannade vi hos Peter på en fika som varade i 4 timmar *ler*
Skriver mer om det senare.

Hem ta en snabb dusch, klippa mig sedan fest med jobbet. Pust....
Kopassen hada ordnat en "beach party kväll" på last kajen med sand på backen och palmer, samba orkester med mera. När jag berättade för Nicklas att jag skulle iväg på Beach party sa han
- Åh det passar ju dig...
Tänkte, hur menade han nu så jag frågade vad han menade
- Ja du är ju lite bitchig...
Han tyckte jag sa Bitch party he he he he he he
Här är lite bilder från kvällen.



Anna och Emma i party tagen!


Zebbe lika så!


Själv lekte jag " tant" för att hålla ordning på ungdommarna!


Samba orkestern


Chefen och jag somnade efter en stund *ler*




Inga kommentarer: