söndag 25 april 2010

Känslor

Förra veckan var jag hos Peter och hälsade på!
Fikade och tittade på dogsen!

Peter har sparat en tik efter Cade och Ruth som ser jättefin ut!
Blev så rörd för man kan se Angel i henne.....
Tydligt........
Åhhh vad jag vill HA!!!

Men jag har beslutat mig för att bara ha hanar.
Nu när jag jobbar så mycket så kan jag inte lämna över allt ansvar till Nicklas (som jobbar hemmifrån) han har det mycket som det är och med löptikar i huset så skulle det inte fungera....
(man skulle ha en granne som kunde ta tikarna under löpen....)

Tuffa och tunga beslut.
Därför fick Baby flytta hem till Peter igen i Januari och jag har inte träffat henne sen dess....
Vill inte.....
Men i Tordags var jag redo trodde jag.....

Ack vad jag bedrog mig........
Stortjöt fullkommligen..............
Länge...........
Åhhh vad det var jobbigt..............
Fyyyyyyy

Men Baby har det sååå bra, massor av lek kompisar och man kunde se att hon verkligen trivdes hemma igen. Men mitt hjärta har inte hämtat sig än......

Ville se Peter gamla killar åxå och jisses vad fina dom är!
Hank ser ut som max 4 år!!
Adam, Hanks pappa är väl närmare 11 tror jag ser ut som Hank!! Sååå fina!!!
Jack, (8 år) Cade´s pappa är faktiskt finare (om det är möjligt) nu är när han var yngre!
Åhhh vad Peter och Per kommer att ha skoj med sina veteraner i ringarna!!
Sååå roligt att se dom "gamla" hundarna sååååå fräscha!!
Tänk om mina avkommor efter dessa fina hundar ärver det!!

1 kommentar:

Anette Ståhl sa...

Åhhhh, det måste ha varit jättejobbigt att ta beslutet att Baby skulle flytta tillbaka... Jag undrade just om hon inte skulle komma på kollo i Hbg! Roger ville behålla henne sist, jag med men han bara avgudade henne... Kramis Anette